Archive for 03 Eki 2006

“Henüz fitreden konuşmak için biraz erken değil mi” diyebilecekler için cevabim müteaddit defalar tekrar ettiğim için hazır:  Benim konularımı ben seçmiyorum ki! Benim de Aziz Nesin gibi “esin perim yok ama benim de esin cinim, esin cadım, esin devanam var” (Böyle Gelmiş Böyle Gitmez-Adam Yayıncılık). Onlar karar verir fitreden ne zaman konuşulacağına.

Kurban bayramlarında bir taraftan “şehrimizde kurban kesme oranı dörtte bire düşürdük” (bir İzmir valisi veya belediye başkanı) diye zafer naraları atanlar, kuzu çevirmelerini, kurbağa bacaklarını  iştahla mideye indirirken  “kurban kesmenin barbarlığı” üzerine nutuk atanlar, ve ayni zamanda “derilerinizi bize verin sevaptır lan!” diyerek  kurban derilerini gasp edenler simdi de nefret ettikleri Ramazan’dan  rant çıkarmak için resmen yeni bir “dini istismar”  yöntemi keşfetmiş görünüyorlar!  Bu devletin  Reis-i cumhur’undan ,  generaline, rektörüne her üzerine ait olmayan memurun Müslümanlara aba altından sopa gösterdiği mübarek ayda, yari özerk bir kurum vasıtası ile din islerine karışması yani laiklik ihlali değilse nedir?
Pes doğrusu!

Haber:

‘Fitre’ yaz 3499’a gönder!

Türk Hava Kurumu, bu yıl ‘fitre ve zekat’ çalışmalarına yeni bir boyut kazandırdı. GSM operatörleriyle anlaşan kurum, 3499’a gönderilen SMS’yle fitre alma hazırlığında
(daha&helliip;)

Read Full Post »