Archive for 22 Şub 2010

Sevgili Ferhat,

Bu gün bir gazetede resmini gördüm, “Neden saçların beyazlanmış arkadaş” başlığıyla. Dokundu. Nalet olsun bendeki bu yufka yüreğe! Yazayım dedim. Sana da çoklarına yazdığım gibi kapalı mektup yazmak istedilm ama bulamadım adresini. E-postan var mı, hatta bilgisayarın var mı onu da bilmiyorum. “İyi çocukların” patronları, darbeci haydutlar ve onların HSYK’daki kara cübbeli suç ortakları seni buharlaştırdığından beri geçim zorlukları çektiğini okumuştum.

Netekim, 1980’in “kötü darbe” tablosunun Başressamı’na dokunmaya cüret ettiği için icabına bakılan Sacit Kayasu ağabeyini 2 sene kadar önce, Taksim’de bir konferansta yakalayıp bir kucaklamak, “sensin benim kahramanım” demek nasip oldu ama sana izzet, iltifatımı ancak buralardan yapabildim. (daha…)

Read Full Post »

Haberler için seçilen yorumlu başlıklardaki ince. müstehzi sekadan etkilenirim. Verson noktayı koydu gibi ille de “pun yapıcam” zorlaması ürünleri değil bunlar. Raeaf’ta son zamanlrda sıkça karşılaştığım sinsten. Şunlar gibi mesela:

Naayt… General söylüyor… Ninanacaksın

Naayt... General söylüyor... Ninanacaksın

Partisinin Bolu Kongresi’nde konuşan CHP Lideri Deniz Baykal, Ergenekon soruşturmasında ifadeye çağrılan 3. Ordu Komutanı Saldıray Berk’e kefil oldu: Türkiye’nin…

21.02.2010/Devam »

**************

Neden saçların beyazlamış arkadaş

Neden saçların beyazlamış arkadaş

Şemdinli İddianamesi’nde Büyükanıt’ı suçlayınca HSYK’nın meslekten ihraç ettiği Van Savcısı Ferhat Sarıkaya dört yıl sonra Çukurambar’da ortaya çıktı. Saçla…

21.02.2010/Devam »

(daha…)

Read Full Post »