Archive for 04 Kas 2006

Sevgılı Dostlar,

Bu maazeret izni istidasını bizim mahalle cocuklarının ‘takıldıgı’ net kıraathanesınden gonderıyorum. Yok devlet memuru felan omadım, gercek maazeretım var!

 Anlasılacagı uzre bizim sistem çökmuş durumda

gene. Şimdi buütün donanımı yenilemenın farklı alternatıflerı uzerınde bilgi sahıbı yeğenler ve danısmanlar kadrosu ıle ıstısarelere garkolmus vaziyetteyım. Anlayacağınız benım ölum haberlerım de Mark Twaın’ınkı kadar abartılmış ve de elı bos donmeyecegım ınsha-Allah.  Metın Bey haklı ıyımı kötumu bılmıyorum hur olmak. Arıfe Hanım kısmen haklı, gezdıgım (pardon arastırma ınceleme ve ıkılı temaslarda bulundugum)mekanlar Urfa’nın dısına tastı.

Merakı canlı tutmak ıcın soyleyemem  ama

ıpucu:

Mardın Kapı Sen olur. Guzeller

yaman olur,Nemrud’un Kızı, Oldurdu bızı…falan..:)

Pek yakında bıraktıgımız yerden devam umıdı ıle hepınızı Allah’a emanet edıyorum.  E-mektup ıle durum soran dostlar da lutfen bunu cevap olarak telakkı etsınler sımdılık buranın klavyesı de her bıseyı de bana cok ters oldugu ıcın bunu yazmak yarım saat aldı.

Selam, saygı ve muhabbetle

Bulmaca: Bolgede benımle aynı zaman ve mekanlarda hangı onemlı devletlu(ler)  arastırma ve ıncelemelerde bulunuyorlardı? Mukafaat sonra kararlaştırılıp acıklanacaktır.

Read Full Post »